10 naar 100

India, here we come!
Yes! We gaan weer naar India! Wat is het een voorrecht dat we dit mogen doen, en we zien er enorm naar uit! Op dit moment hebben we nog zo’n €10.000,- nodig en wie weet kan jij daarin iets betekenen! We zoeken mede-pioniers die ons hierbij willen! We willen de ondernemer en de creatieveling in je aan wakkeren en je uitdagen om van 10 euro, minimaal honderd euro te maken. Naast het feit dat je helemaal je eigen manier mag bedenken hoe je dit gaat doen, is er ook nog een prachtige prijs te winnen. Geweldig toch!? Dus, doe je mee?

Het plan
Ok. Dit is het plan. Als jij mee wilt doen stuur je een mailtje naar info@stichtingloverevolution.nl. Je vermeldt daarbij je naam en IBAN. Wij storten vervolgens 10 euro op je rekening. En als jij dat geld hebt ontvangen mag je los! Dan is het aan jou om met die 10 euro aan de slag te gaan en er minstens 100 euro van te maken. Hoe je het doet mag je helemaal zelf weten. Je kunt bijvoorbeeld:

• Spullen kopen om pannenkoeken te bakken en die weer te gaan verkopen
  • Handelen op marktplaats
  • Spullen kopen om auto’s te wassen
  • Het ruilspel doen
  • Koop tuingereedschap om te tuinieren
  • Koop vuilniszakken om op te ruimen
  • Cupcakes bakken en verkopen

Alles kan. Wees creatief en ondernemend en ga d’r voor! Het uiteindelijk verworven bedrag stort je weer op onze rekening.

Winnen
Er is ook nog wat te winnen?! Jazeker! Degenen die het meeste maken van die 10 euro winnen waanzinnige prijzen!

• 1e prijs: Huiskamerconcert op een door jou te bepalen locatie.
  • 2e prijs: Bowlen met Hanne. Neem je vriendengroep (max 5) mee!
  • 3e prijs: Bakkie met Hanne. Neem een vriend(in) mee!

NB. Je maakt pas kans de prijs op het moment dat het door jou bij elkaar gehaalde bedrag op onze rekening staat.

De Tussenstand
Theo van der Vliet