DE PIONIERS

De maandelijkse donateurs noemen we ‘De Pioniers’. Als Love Revolution pionieren we er namelijk lustig op los in een voor ons (nog) onbekend terrein. Dit is een groot avontuur en hoewel we enorme dromen hebben, weten wij zelf ook nog niet hoe alles moet en wat de toekomst ons zal brengen. Maar we gaan knallen voor dit ene doel: Vreugde brengen op plekken waar ‘het allemaal wat minder is’.

De achterban van Stichting Love Revolution, oftewel deze Pioniers, zijn van onschatbare waarde. Dit stelt ons in staat om echt constructief aan de slag te kunnen voor de lange termijn. Wij willen korte lijntjes hebben met onze Pioniers die in onze visie geloven en willen graag iets terug doen. Dit betekent dat wij jaarlijks een inspiratieavond verzorgen voor jullie. Een avond vol muziek, eten & gezelligheid. Er zal een moment zijn om met elkaar de diepte in te duiken en er is ruimte om ideeën uit te wisselen.

Wil jij bij deze avond aanwezig zijn? Wordt dan nu ook een Pioniers en ondersteun de projecten maandelijks!

Elk voorjaar organiseert Love Revolution een inspiratiedag speciaal voor de Pioniers!