DONEREN

Word onderdeel van ons werk!

Er zijn 2 manieren om Love Revolution financieel te ondersteunen, namelijk door middel van een eenmalige gift of door middel van een structurele (bijv maandelijkse) donatie.

Hoewel elke gift fantastisch is zoeken we vooral mensen die ons maandelijks willen steunen en zo op structurele basis willen meebouwen, omdat wij hopen dat gevers hiermee echt onderdeel worden van deze Revolution. Deze groep noemen wij onze Pioniers.  Voor onze Pioniers zal er elk jaar een inspiratiedag georganiseerd worden.

Een structurele machtiging moet je zelf instellen bij je bank. Gebruik daarvoor de volgende gegevens:

NL72TRIO0338665609
t.n.v. Stichting Love Revolution

STEUN ONS WERK!

Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen en kijkje achter de schermen krijgen tijdens de reizen? Schrijf je dan in de voor de nieuwsbrief!

Wij zijn op zoek naar mensen die ons willen ondersteunen in gebed en op praktisch en financieel gebied.

Heb je ideeën hoe je ons praktisch kan helpen? Mail ons dan op
info@stichtingloverevolution.nl

En wil je ons financieel ondersteunen, maak dan je (maandelijkse) gift over naar:
NL72TRIO0338665609
t.n.v. Stichting Love Revolution

Goed nieuws, we zijn een ANBI, dus je kunt je gift aftrekken van de belasting! Voor ondernemers is dit zelfs 100% aftrekbaar. Zie de website van Belastingdienst voor meer informatie.

Ons RSIN/fiscaal nummer is: 857421955
Ons KvK nummer is: 68394241