REIZEN | INDIA

De eerste reis van Stichting Love Revolution bracht ons in het najaar van 2017 naar India en was erg bijzonder. Natuurlijk is het speciaal om even in een heel andere wereld te duiken (want wat is India anders dan NL!), maar het meest was ik onder de indruk van het enthousiasme van de Indiërs. Ze waren zo blij dat we er waren en dat we de moeite namen om helemaal vanuit het rijke Nederland kwamen om hen te bemoedigen. Het was een fantastische ervaring!

Eind oktober 2019 gaan we terug naar India voor wederom een tour samen met de Yeshua band. Dit keer zullen we ons nog meer richten op de afgelegenere en vervolgde plekken van India. Door onze komst en doordat wij wat geld meenemen is het voor Yeshua ook mogelijk om daar te komen en voet aan de grond te krijgen in die gebieden met hun muziek en hun liedjes. Zo komt de Hindi-talige worship muziek nog dichter bij de mensen die het het hardst nodig hebben.

In onze periode in India zullen we langs de volgende steden komen:

27 okt Hyderabad
29 okt Balangir
30 okt Balangir
31 okt Bhilai
1 nov Bilaspur
2 nov New Delhi
3 nov Mumbai

Wat gaan we doen in India?

Eind 2019 zal Love Revolution opnieuw naar India gaan om daar vreugde te brengen, lokale christenen te bemoedigen en te vertellen over God.